BIURO OBSŁUGI KLIENTA - UMÓW SIĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ

BIURO OBSŁUGI KLIENTA - UMÓW SIĘ NA KONKRETNĄ GODZINĘ

Preferowany wcześniejszy kontakt.

Pasażerowie mogą załatwiać sprawy związane z komunikacją miejską w budynku MZK przy ul. Przemysłowej w Jastrzębiu-Zdroju. Wskazane jest wcześniejsze umówienie się za pośrednictwem skrzynki mailowej lub telefonicznie.

Przypominamy, że w budynku MZK przygotowano stanowisko umożliwiające wypisanie czy uzupełnienie dokumentów (wniosków, oświadczeń itp.). Znajduje się tutaj także płyn do dezynfekcji rąk. Zaleca się, aby każda osoba korzystająca z usług MZK w siedzibie związku, była zaopatrzona w rękawiczki i maseczkę ochronną.

Drugą, nową formą dostępu do BOK jest kontakt za pośrednictwem skrzynki podawczej, która znajduje się przed wejściem do biura. Można do niej wrzucać wszelką korespondencję związaną z MZK. Skrzynka jest opróżniana kilka razy dziennie. Jeśli dokumentów jest więcej niż jeden, należy dostarczyć je w zamkniętych kopertach. Warto również podać numer telefonu kontaktowego.

Przedstawione powyżej zasady obowiązują do odwołania. O ewentualnych zmianach i kolejnym luzowaniu ograniczeń będziemy informować na bieżąco.

źródło: MZK Jastrzębie

Leave a comment

Send a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *